Wymiana i zwrot


W przypadku, gdy zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, chcielibyśmy poinformować, że możesz skorzystać z opcji zwrotu. Aby zrealizować to bez zbędnych komplikacji, zapraszamy do zapoznania się z poniższymi krokami, które pomogą Ci w zainicjowaniu procesu zwrotu:


Zwrot jako gość



1. Spakuj produkty oraz wypełnij formularz zwrotu


W celu zwrotu zamówionych produktów, wypełnij formularz o odstąpieniu od umowy, który znajdziesz poniżej. Zapakuj produkty i włóż formularz zwrotu oraz kopię paragonu lub faktury do paczki.

 


2. Wyślij paczkę 


Paczkę wyślij pod adres:
Green Bridge Agnieszka Andrych
ul. Różana 1A
07-230 Gaj

Jeśli masz pytania dotyczące sposobu zwrotu - skontaktuj się z nami mailowo na [email protected] lub telefonicznie pod numerem 731-732-400.


3. Poczekaj na zwrot środków


Po weryfikacji zwróconej paczki, zwrot środków nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od momentu doręczenia przesyłki do magazynu. 


Zwrot dla zarejestrowanych Klientów


Dla naszych zarejestrowanych klientów proces zwrotów jest jeszcze prostszy i bardziej zautomatyzowany. Posiadając konto w naszym sklepie, masz możliwość szybkiego i sprawnego zorganizowania zwrotu towaru.


Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie przejdziesz do zakładki "Moje Zwroty". Tam znajdziesz elektroniczny formularz, który umożliwia wprowadzenie wszystkich niezbędnych informacji dotyczących produktów przeznaczonych do zwrotu.

 

Proces ten nie tylko przyspiesza czas obsługi zwrotu, ale także minimalizuje ewentualne błędy, które mogłyby wystąpić przy manualnym wypełnianiu formularza. Dzięki tej funkcjonalności, zwracane produkty mogą być śledzone w czasie rzeczywistym, co pozwala na bieżące monitorowanie statusu zwrotu i przyspiesza finalizację całego procesu.