Reklamacje


W przypadku, gdy zawuażysz nieprawidłowości związane z otrzymanym produktem, masz możliwość złożenia reklamacji. Proces reklamacyjny w naszym sklepie, jest prosty i wygodny. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:



1. Wyślij e-mail


Zgłoś swoją reklamację, wysyłając e-mail na adres [email protected]

W mailu zawrzyj:     

- zdjęcia wad produktu

- wypełniony formularz reklamacyjny, który znajdziesz poniżej


2. Zapakuj produkt


Zapakuj produkt tak, by zabezpieczyć go przed uszkodzeniami i upewnij się, że wszystkie akcesoria i części są dołączone, włóż do paczki formularz zwrotu oraz kopię paragonu lub faktury.


3. Wyślij paczkę


Otrzymasz od nas drogą mailową instrukcje dotyczącą wysłania paczki, postępuj zgodnie z nią.


4. Poczekaj na roztrzygnięcie


Twoja reklamacja przejdzie do fazy końcowej rozpatrzenia. Postaramy się zakończyć ten proces tak szybko jak to możliwe. Istniejące rozwiązania reklamacji to naprawa, wymiana lub zwrot środków za zamówienie.  Dziękujemy za Twoją cierpliwość.